-
Käesolevad müügitingimused kehtivad www.decowear.ee veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtte DecoWear OÜ (edaspidi Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
-
Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
-
Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
Veebipoe www.decowear.ee (edaspidi Veebipood) omanik on DecoWear OÜ (registrikood 14519160).
Müügilepingu kehtivus, kauba– ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Kõik veebipoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
- Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
- Pangalingi makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskonnas – pangalingiga tasumisel suunab Montonio Finance edasi vastava panga keskkonda. Veebipoel puudub ligipääs kliendi panga andmetele.
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellimusel on valitud makseviisiks “Pangaülekanne”, siis ootame tellimuse eest tasumist viivitamata. Tellimus on broneeringus 24 h alates tellimuse vormistamisest. Tasumata tellimused tühistatakse kui ülekanne ei ole laekunud Veebipoe arvelduskontole 24h jooksul.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kaupade transport
- Kaupa saadetakse Itella Smartpost, DPD ja Omniva pakiautomaatide vahendusel.
- Kauba saatmiskulud kannab klient ning vastav hinnakiri on kuvatud saatmisviisi juures.
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul kliendi määratud sihtpunkti 1-tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
- Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
Kaupade tagastamine
- Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 14-päevane taganemisõigus ei kehti, kui tarbija on avanud suletud pakendis üle antud asja, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel või kui tooted või teenused ei ole oma olemuselt VÕS § 53 lg 4 mõttes tagastatavad (nt aluspesu, rinnahoidjad, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid-hügieenitooted, tekid ja padjad).
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui kliendiks on juriidiline isik.
- Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Näiteks on võimalik poes riideid selga proovida, kuid riietelt ei tohi eemaldada etikette, riided ei tohi olla proovimise tõttu määrdunud, kahjustunud ega parfüümi, suitsu või mõne muu kõrvalise lõhna toimel rikutud. Seetõttu ei ole välistatud, et asja kahjustamisega on toote väärtus vähenenud nullini ning DecoWear OÜ-l on õigus küsida asja väärtuse vähenemise eest hüvitist. Halvenenud kauba transpordikulud katab Tarbija.
- Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama vastavasisulise taganemisavalduse e-post aadressile info@decowear.ee
- Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale toode, suurus jne).
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel toote summa Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest ja kauba üle kontrollimisest.
Vääramatu jõud
- Veebipood ei vastuta kliendile tekitatud kahjude või viivituse eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
- Veebipood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuste eest.
- Veebipood ei vastuta kui toode on saanud kahjustada kliendi hoolimatuse või vale kasutamisviisi tõttu.
Vajad abi?
Võta meiega ühendust e-maili teel info@decowear.ee